loading...
کالای ارزان
saman بازدید : 26 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی 


قیمت : تومان


برند : نغمه حصار


خرید پستی آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی 


قیمت آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی


 


«پوئم سمفونی تختی» هم به لحاظ موسیقیایی و هم به‌ لحاظ ملی، اثری ارزشمند و فاخر است. خواننده‌ی خوش‌نام موسیقی سنتی ایران، «محمد معتمدی»، با گروهی از متبحرترین هنرمندان عرصه‌ی موسیقی داخل و خارج از کشور همراه شده است و این آلبوم موسیقی را در توصیف زندگی جهان‌پهلوان تختی ارائه کرده‌اند. «پوریا خادم» پسر نوجوان «رسول خادم» آهنگسازی این آلبوم را به‌عهده داشته است. همچنین اسم یکی از برترین چهره‌های بین‌المللی موسیقی ایران، «علی رهبری»، به‌عنوان رهبر ارکستر اجراکننده‌ی این آلبوم به چشم می‌خورد. پوئم سمفونی تختی توسط یکی از بیست ارکستر برتر دنیا، «ارکستر فیلارمونیک پراگ»، در استودیو «اسمچی» اجرا و ضبط شده است. درواقع پوئم سمفونی تختی قطعه‌ای است در چهار بخش که براساس ابعاد مختلف شخصیت و زندگی غلامرضا تختی مشهور به «جهان‌پهلوان» تصنیف شده است. بخش اول، در مورد شخصیت جهان‌پهلوان تختی به‌عنوان اسطوره‌ی پهلوانی است. بخش دوم، روایت‌گر غلام‌رضا تختی به‌عنوان قهرمان بزرگ کشتی در جهان و نماد پهلوانی و روایتگر قدرت فن و بند و زورآوری این شخصیت ملی است. بخش سوم، گویای ارتباط عمیق و عاطفی این قهرمان بزرگ با مردم است که از ویژگی‌های شخصیتی جهان‌پهلوان تختی بوده و از او یک قهرمان ملی ساخته است. بخش چهارم و آخرین بخش این اثر، مرگ جهان‌پهلوان تختی و مرثیه‌ای برای ایشان است. محمد معتمدی در بخشی از مراسم رونمایی این آلبوم گفته است: «باعث افتخار است در کنار استاد "علی رهبری" و با آهنگسازی "پوریا خادم" چنین اثر فاخری اجرا کرده‌ام. بودن در این کار مطمئنا نقطه‌ی پررنگ زندگی کاری من است و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم که اثری در حد نام تختی ارائه کرده باشم.» همچنین پوریا خادم درمورد آهنگسازی این پوئم‌سمفونی می‌گوید: «من در فضایی بزرگ شدم که ورزش کشتی و زورخانه‌ای در آن جریان داشت و به همین خاطر شاید خیلی بیشتر از افراد دیگر جامعه در معرض چنین فضایی بودم؛ در این میان همواره نام «تختی» در زندگی ما جریان داشت و در خانواده‌ی ما، دوستان تختی حضور داشتند. به همین خاطر چون من این شخصیت را شناخته بودم، وقتی به این نتیجه رسیدم که توانایی نوشتن قطعه‌ای را دارم، تلاش کردم تا با نوشتن یک پوئم سمفونی به سهم خودم در شناساندن بیشتر این شخصیت به مردم کمک کنم. این پوئم‌سمفونی خواننده محور است و موومان اول آن به تختی به عنوان یک شخصیت اسطوره‌ای نگاه می‌کند. موومان دوم تختی را به عنوان یک شخصیت قهرمان در جهان کشتی نشان می‌دهد و زورآوری او را مورد بررسی قرار می‌دهد. موومان سوم شخصیت اجتماعی و روابط و رفتار او با مردم که از او یک پهلوان مردمی ساخته را به تصویر کشیده و اما در موومان چهارم مرگ تختی و مرثیه‌ای برای تختی مورد بررسی قرار گرفته است.» قرارگرفتن اسامی این هنرمندان در آلبوم پوئم سمفونی تختی، کافی است تا بدانیم با اثری اصیل روبه‌رو هستیم. «موسسه‌ی فرهنگی‌هنری نغمه حصار» این آلبوم موسیقی را برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


«پوئم سمفونی تختی» هم به لحاظ موسیقیایی و هم به‌ لحاظ ملی، اثری ارزشمند و فاخر است. خواننده‌ی خوش‌نام موسیقی سنتی ایران، «محمد معتمدی»، با گروهی از متبحرترین هنرمندان عرصه‌ی موسیقی داخل و خارج از کشور همراه شده است و این آلبوم موسیقی را در توصیف زندگی جهان‌پهلوان تختی ارائه کرده‌اند. «پوریا خادم» پسر نوجوان «رسول خادم» آهنگسازی این آلبوم را به‌عهده داشته است. همچنین اسم یکی از برترین چهره‌های بین‌المللی موسیقی ایران، «علی رهبری»، به‌عنوان رهبر ارکستر اجراکننده‌ی این آلبوم به چشم می‌خورد. پوئم سمفونی تختی توسط یکی از بیست ارکستر برتر دنیا، «ارکستر فیلارمونیک پراگ»، در استودیو «اسمچی» اجرا و ضبط شده است. درواقع پوئم سمفونی تختی قطعه‌ای است در چهار بخش که براساس ابعاد مختلف شخصیت و زندگی غلامرضا تختی مشهور به «جهان‌پهلوان» تصنیف شده است. بخش اول، در مورد شخصیت جهان‌پهلوان تختی به‌عنوان اسطوره‌ی پهلوانی است. بخش دوم، روایت‌گر غلام‌رضا تختی به‌عنوان قهرمان بزرگ کشتی در جهان و نماد پهلوانی و روایتگر قدرت فن و بند و زورآوری این شخصیت ملی است. بخش سوم، گویای ارتباط عمیق و عاطفی این قهرمان بزرگ با مردم است که از ویژگی‌های شخصیتی جهان‌پهلوان تختی بوده و از او یک قهرمان ملی ساخته است. بخش چهارم و آخرین بخش این اثر، مرگ جهان‌پهلوان تختی و مرثیه‌ای برای ایشان است. محمد معتمدی در بخشی از مراسم رونمایی این آلبوم گفته است: «باعث افتخار است در کنار استاد "علی رهبری" و با آهنگسازی "پوریا خادم" چنین اثر فاخری اجرا کرده‌ام. بودن در این کار مطمئنا نقطه‌ی پررنگ زندگی کاری من است و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم که اثری در حد نام تختی ارائه کرده باشم.» همچنین پوریا خادم درمورد آهنگسازی این پوئم‌سمفونی می‌گوید: «من در فضایی بزرگ شدم که ورزش کشتی و زورخانه‌ای در آن جریان داشت و به همین خاطر شاید خیلی بیشتر از افراد دیگر جامعه در معرض چنین فضایی بودم؛ در این میان همواره نام «تختی» در زندگی ما جریان داشت و در خانواده‌ی ما، دوستان تختی حضور داشتند. به همین خاطر چون من این شخصیت را شناخته بودم، وقتی به این نتیجه رسیدم که توانایی نوشتن قطعه‌ای را دارم، تلاش کردم تا با نوشتن یک پوئم سمفونی به سهم خودم در شناساندن بیشتر این شخصیت به مردم کمک کنم. این پوئم‌سمفونی خواننده محور است و موومان اول آن به تختی به عنوان یک شخصیت اسطوره‌ای نگاه می‌کند. موومان دوم تختی را به عنوان یک شخصیت قهرمان در جهان کشتی نشان می‌دهد و زورآوری او را مورد بررسی قرار می‌دهد. موومان سوم شخصیت اجتماعی و روابط و رفتار او با مردم که از او یک پهلوان مردمی ساخته را به تصویر کشیده و اما در موومان چهارم مرگ تختی و مرثیه‌ای برای تختی مورد بررسی قرار گرفته است.» قرارگرفتن اسامی این هنرمندان در آلبوم پوئم سمفونی تختی، کافی است تا بدانیم با اثری اصیل روبه‌رو هستیم. «موسسه‌ی فرهنگی‌هنری نغمه حصار» این آلبوم موسیقی را برای علاقه‌مندان منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی
آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی
آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی ارزان , آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی با قیمت ارزان , خرید نغمه حصار ارزان , نغمه حصار با قیمت ارزان , خرید پستی آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی ,خرید اینترنتی آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی, خرید آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی با قیمت ,خرید آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی فقط ,خرید نغمه حصار آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی ,خرید نغمه حصار با قیمت ,kharid آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی, gheymat آلبوم موسیقی پوئم سمفونی تختی اثر محمد معتمدی  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو